لجن درمانی یکی از جاذبه های گردشگری در ارومیه | طب سنتی

ناشر : دانلود آهنگ محلی

لجن درمانی یکی از جاذبه های گردشگری در ارومیه | طب سنتی


در دنیای امروز خیلیی از مردم به دنبال معالجه های طبی و قدیمی هستند. شیوه هایی که به صورت تدریجی و بدون میل کردن مواد شیمیایی نظیر قرص ها و داروها، حلال خیلیی از مسائل باشند. در هر حوزه ای تقریبا تعدادی شیوه های آشنا برای عموم مردم وجود دارد، که از گذشته آن را انجام می دهند. حتی برای انجام تعدادی از این معالجه های قدیمی به جاهای متفاوت دنیا سفر می کنند. ما هم در ایران زیبای خودمان تعداد خیلیی از این مراکز به اصطلاح شفا قسمت را داریم که به راحتی و با هزینه ی کم می توانیم از آن ها مصرف نماییم. یکی از آن ها دریاچه ی زیبای ارومیه است که عنوان دومین دریاچه ی شفا قسمت دنیا را به خود تخصیص داده است.

بنابراین احتیاجی نیست راه دوری بروید؛ با یک پرواز تهران ارومیه، می توانید به راحتی ضمن سفر به این شهر زیبا، در کنار محل های سیاحتی و دلبراش، از یکی از مناسبترین و زیباترین دریاچه های دنیا مصرف ی معالجه ای هم بنمایید. شما می توانید با وارد شدن به سایت علی بابا ضمن تحقیق پرواز های متفاوت و مشاهده ی قیمت بلیط هواپیما تهران ارومیه یا بلیط هواپیما تهران ارومیه، وقت مورد دید سفر خود را انتخاب نمایید. اگر شما از آن دست مردمی هستید که به دلیل مشغله کاری وقت بیشتری ندارید تا با اتومبیل یا دیگر وسایل نقلیه به آنجا بروید؛ توصیه ما به شما پرواز مستقیم از تهران به مقصد ارومیه است. ضمن صرفه جویی در وقت، به آسان ترین شکل می توانید سفری به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید. به این صورت با یک تیر دو نشان زده اید، هم می توانید از سفری معالجه ای برای بهره مندی از خصوصیات شفا قسمت و لجن معالجه ای، در دریاچه ارومیه مصرف نمایید و هم از دیگر اماکن دیدنی در این شهر مرزی و زیبا دیدن نمایید. در پایان هم در وقتی کوتاه با پرواز ارومیه تهران، سالم و سرحال به خانه‌تان بازگردید.

لجن معالجه ای چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

لجن معالجه ای اصطلاحی قدیمی است که به روشی منحصر به شخص در معالجه مریضی ها با مصرف گل و لجن پربار از مواد معدنی و گیاهی اطلاق می شود. خصوصیات لجن معالجه ای خیلی است. مصرف ار لجن ها به علت دارا بودن مواد معدنی غیر قابل حل مواد گیاهی از دیر باز توسط یونانیان باستان مورد مصرف قرار گرفته بود. مالیدن لجن روی پوست یا حمام لجن گرفتن از متداول ترین شیوه های لجن معالجه ای هستند و به تازگی نیز شرکت های تولید کننده  شامپوها و مواد زیبا کننده، محصولات جدیدی برای مصرف این شیوه معالجه ای عرضه کرده اند. با وجود این، مردم هنوز هم در کشورهای خیلیی از جمله کشور خودمان، از لجن معالجه ای و حمام های لجن برای کم شدن درد مفاصل، سیاتیک، دردهای مزمن، روماتیسم و رفع کردن ناراحتی های پوستی مصرف می کنند. امروزه با بهره گیری از متدهای جدید معالجه ای و ساخت مراکز معالجه ای مدرن در کنار دریاچه ارومیه نیز می‌توان نه تنها در پیشرفت صنعت توریسم بلکه در یاری به بیماران احتیاجمند قدم های اثربخشی را در کشور برداریم. ضمن اینکه این نوع مراکز می توانند یاری اثربخشی به ارتقای آموزش شیوه های جدید معالجه ای در سیستم بهداشتی – معالجه ای کشور کرده و خود تبدیل به محیط علمی و مرجع، برای دیگر کشورها از جمله کشورهای همسایه شوند. همینطور این دریاچه پتانسیل تبدیل شدن به یک صنعت در زمینه معالجه ای و توریسم را دارد که بنابراین منجر به سرمایه گذاری ها و ارز آوری برای کشورمان نیز می شود. به جمله دیگر،گل بازی این روزها یکی از دوست داشتنی ترین اشکال گردشگری در دنیا محسوب می شود که فال و تماشا را یک جا به گردشگران معالجه ای کادو می دهد!

در دنباله به دیگر خصوصیات لجن معالجه ای ذکر می کنیم:

  • حذف سلول های مرده پوست و نرمی و انعطاف پذیری زیادتر آن.
  • حذف سموم از جسم و به جملهی سم زدایی.
  • خوب شدن گردش خون.
  • به حداقل رساندن منافذ باز ، چین و چروک و لکه های دراثر زیاد شدن سن.
  • تاثیرات تسکین کننده بر روی عضلات چشم.
  • زیاد شدن توانایی جسم در تعریق و خروج سموم بدن.
  • مریضی های عضلانی و مفاصل هنظیر آرتروز جنب مفصلی، روماتیسم، نقرس، دردهای اسکلتی و عضلانی و تورم.
  • آشفتگیات عاطفی نظیر استرس بیش از اندازه ، سردرگمی و بی حالی.
  • مسائل دستگاه گوارش که شامل نفخ، یبوست، سوءهاضمه و درست عمل نکردن روده می شوند.

پس با یک پرواز تهران به ارومیه سفر نمایید و از منافع لجن معالجه ای در کشور عزیوقت بهره مند شوید.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ محلی قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد