اسموتی های مخصوص رژیم کتوژنیک - طرز تهیه میلک شیک کتویی | طب سنتی

ناشر : دانلود آهنگ محلی

اسموتی های مخصوص رژیم کتوژنیک - طرز تهیه میلک شیک کتویی | طب سنتی


ما در این مطلب قصد داریم چند دستورالعمل کاملا خوشنودی قسمت و موردعلاقه شما را برای درست کردن اسموتی هایی هماهنگ با رژیم کتوژنیک بیان کنیم. با ما همراه باشید.

طرز آماده اسموتی های شیرین کتوژنیک

به دید می رسد هرکسی، از کورتنی کارداشیان گرفته تا هلی بری، پیرو رژیم کتوژنیک هستند. با توجه به مزایای این رژیم از جمله کم شدن وزن مطلوب،مناسب کردن قند خون و خوب شدن تمرکز، واقعا نمی توان از مقبولیت این رژیم خوراکی شگفت زده شد!

در رژیم کتو به جای گلوکز (قند) از چربی ها به عنوان منشا سوخت جسم مصرف می شود که از آن برای تامین انرژی هر روزه بهره می بریم و مواد خوراکی پر چرب جانشین کربوهیدرات ها می شوند. در این رژیم کم کربوهیدرات مقدار پروتئین متوسط و استفاده چربی بیشتر است. در رژیم خوراکی ketogenic استفاده کربوهیدرات هر روزه شما بایست محدوده ۵۰ گرم یا کم‌ تر باشد و این امکان پذیر است سخت باشد.

اگر شما شخصی عاشق اسموتی هستید که می خواهید رژیم خوراکی کتوژنیک را امتحان نمایید، نادلگرمی نشوید، هنوز هم گزینه های بیشتری وجود دارد و شما فقط احتیاج به مرتب کردن انتظارات تان از مزه ها دارید.

Jessica Beacom یکی از بنیان گذاران واقعی این برنامه خوراکی می گوید: “ما به حدی به چیزهای شیرین عادت کرده ایم، که مغز ما در اولین جرعه انتظار یک مزه واقعا شیرین را دارد و زمانی اینطور نیست به طور خودکار آن را رد می کنیم، حتی اگر یک غذا خیلی غذایی باشد. این یاری می کند تا به اسموتی به عنوان یک ماده خوراکی مقوی نگاه نمایید تا یک دسر! “

  1. اسموتی توت فرنگی – نارگیل

ساده تر از این نمی شود! Mancinelli پیشنهاد می کند چند عدد توت فرنگی را با شیر نارگیل پرچرب یا خامه نارگیل آمیخته نمایید. یک توت فرنگی متوسط فقط ۱ گرم کربوهیدرات دارد. شما همینطور می توانید از دانه های نارگیل، دانه های چیا و یا توت فرنگی برای تزئین اسموتی مصرف نمایید. پیشنهاد: از توت فرنگی یخ زده برای یک آشامیدنی یخ زده کف دار مصرف نمایید.

  1. شیک دارچین – بادام

دارچین افزون بر اینکه یک شیرینی تند به اسموتی می دهد، به حفظ قند خون ومناسب کردن آن یاری می کند. هرگز نمی توانید حدس بزنید که این ترکیب تنها ۷ گرم کربوهیدرات دارد.

  1. کتو اسموتی کدو حلوایی

ادویه جات گرم شیر نارگیل خامه ای، آووهدیه و پوره کدو تمام با هم یک تصور شیرینی را به وجود می آورند که به اندازه به اندازه مناسب است و احساس احتیاج به دسر را از بین می برد. این آمیخته لبریز از فیبر است و توسط Leanne Vogel به وجود آمده است.

  1. کتو اسموتی شکلاتی

شاید شما نتوانید یک میلک شیک واقعی داشته باشید اما این اسموتی شکلاتی به دلیل ترکیبی غلیظ و خامه ای از شیر نارگیل، پودر پروتئین، دانه چیا، شکلات تلخ و یخ شما را به حس این آشامیدنی دلچسب نزدیک می کند. شما حتی می توانید اندکی خامه نیز به این ترکیب اضافه نمایید.

  1. اسموتی Minty Cool

با گرم تر شدن هوا ترجیح می دهید یک آشامیدنی خنک بنوشید. این ترکیب خنک کننده برای این زمان ها خوب است. ترکیبی از شیر نارگیل و عطر و مزه خنک کننده نعناع خیلی استثنائی بوده و در این زمان انتخاب خیلی خوبی است.

  1. اسموتی کره بادام زمینی

نظیر گونه های توت ها، بادام زمینی در حالی که کم کربوهیدرات بوده، لبریز از آنتی اکسیدان است و این سبب می شود این اسموتی یک آشامیدنی عالی در رژیم کتوژنیک باشد. این دستورالعمل شامل acai ، پروتئین کلاژن، کره بادام زمینی، وانیل و آووهدیه است.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ محلی قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد